Početna Forum Kontracepcija i siguran seks Krvarenje usled konzumiranja kontraceptivnih pilula

Гледање 1 чланка (од 1 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #10865
    emilija nikolic
    Учесник

    Poštovani dobar dan.

    Nakon urađene analize krvi kada mi je ginekolog dala zeleno svetlo da je u redu da pijem kontraceptivne pilule počela sam sa konzumiranjem istih 8/12/2019.

    Pijem Jazz jer imaju najmanje hormona.

    Već nakon prvog ciklusa imala sam sve vreme do drugog ciklusa ružičasto krvareje skoro pa stalno na pta mi je ginekolog rekla da je to normalno jer mi se organizam privikava na hormone.

    Kada mi je prošla druga menstruacija oko 10/01/2020 nakon samo par dana sam počela da ponovo krvavim ali ovog puta jače.

    Da li je ovo normalno, da li može da mi ostavi neke posledice i da li ja smem da nakon dva mes prekinem sa pilulama jer mi ovo jako smeta?

    Hvala unapred.

    S poštovanjem, Emilija

Гледање 1 чланка (од 1 укупно)
  • Морате бити пријављени да бисте одговорили у овој теми.
Call Now Button