Početna Forum Kontracepcija i siguran seks Menstruacija nakon kontracepcije

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #2561
    Jana777
    Учесник

    Poštovani,

    Prestala sam sa korišćenjem pilula Lindinete20 24.februara. Nakon toga sam imala prvu menstruaciju normalno posle 28 dana, sledeća mi je kasnila 4 dana. Treću još uvek nisam dobila, kasni mi već 16 dana. Brine me da li je to normalno dok se hormoni ne vrate u normalu? Nisam trudna. Pilule sam koristila 4 godine, a pre njih sam imala neredovne menstruacije. Stomak me zaboli povremeno kao pred menstruaciju, ali samo trenutno i ništa. Grudi su mi uvećane i boluckaju me bradavice. Hvala unapred na odgovoru

    #2564
    dr Djordje Petkovic
    Учесник

    Potrebno je da se javite ginekologu kako bi se utvrdio razlog neredovnih menstruacija (sa pilulama ste regulisali ciklus, kad ste prestali opet se vratilo na „staro“).

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
  • Морате бити пријављени да бисте одговорили у овој теми.
Call Now Button